اوج تاور کرین

فروش قطعات تاور کرین

فروش قطعات تاور کرین  موضوعی است که در این نوشته قصد بررسی آن را داریم. علاوه بر این تصمیم داریم تا اطلاعات کاملی در مورد قیمت قطعات تاور کرین، هزینه اجاره قطعات تاور کرین، نمایندگی قطعات تاور کرین و … ارائه دهیم. بنابراین در صورتی که شما هم در فکر خرید و اجاره قطعات تاور کرین هستید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

خرید قطعات تاور کرین

تاور کرین همان جرثقیل ساختمانی است و یکی از کاربردی ترین ابزار آلات در عملیات عمرانی و ساخت و سازها به شمار می آید. از تاور کرین اغلب برای عملیات ساخت و ساز برج ها، آسمان خراش ها، پل ها و … استفاده می شود. انواع مختلف تاور کرین ساخته شده است و شما می توانید با توجه به نوع نیاز خود مناسب ترین نوع تاور کرین را انتخاب کنید. از انواع تاور کرین برای بالا بردن و جابجا کردن آهن آلات و اجسام سنگین استفاده می کنند.

حالا که به طور کلی متوجه شدید تاور کرین چیست بهتر است اطلاعاتی در مورد قطعات تاور کرین و قطعات آسانسور کارگاهی بیان کنیم. انواع مختلف تاور کرین با توجه به کارایی آن ها دارای اجزا و قسمت های مختلفی هستند. اما به طور کلی می توانیم قطعات تاور کرین و بالابر را به چهار بخش کلی تقسیم کنیم که عبارتند از :

  • پایه تثبیت
  • بخش بازویی
  • قسمت ارتفاعی
  • قسمت گردان

هر یک از این چهار بخش نیز از اجزا و قطعات مختلفی تشکیل شده اند. مهم ترین موضوعی که در هنگام خرید و اجاره قطعات تاور کرین باید مورد توجه قرار دهید توجه به با کیفیت و استاندارد بودن قطعاتی است که انتخاب و خریداری می کنید. به یاد داشته باشید که استفاده از قطعاتی که ایمن و استاندارد نباشند سبب بروز حوادث سقوط تاور کرین می شوند و خسارت های مالی و جانی شدیدی را به شما تحمیل می کنند.

قیمت قطعات تاور کرین

قیمت قطعات تاور کرین

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید قطعات تاور کرین مورد توجه قرار می گیرد قیمت خرید و یا هزینه اجاره قطعات تاور کرین است. فروش قطعات تاور کرین با توجه به موارد مختلف با قیمت های متنوع ای انجام می شود. برای مثال قیمت فروش قطعات ارتفاعی تاور کرین با قیمت قطعات موتور تاورکرین و … متفاوت است.

قیمت قطعات تاور کرین با توجه به عوامل متعدد و متنوع ای از جمله نوع قطعه، مارک و برند قطعه، جنس و کیفیت قطعه، کشور سازنده و … تعیین می شود. البته همان طور که اشاره کردیم این که قطعه متعلق به کدام قسمت تاور کرین باشد مانند قطعات ارتفاعی تاور کرین، قطعات موتور تاورکرین و … نیز روی تعیین هزینه اجاره قطعات تاور کرین و یا خرید آن ها تأثیر گذار است.

موضوع مهم دیگری که هم در قیمت خرید و اجاره قطعات تاور کرین اثر گذار است و هم در کیفیت قطعاتی که تهیه می کنید، خرید قطعات تاور کرین از نمایندگی قطعات تاور کرین می باشد. زمانی که از نمایندگی معتبر و مطمئن خرید و یا اجاره این قطعات را انجام دهید می توانید از با کیفیت بودن و استاندارد بودن قطعات تاور کرین و بالابر کاملا خاطر جمع باشید.

نمایندگی قطعات تاور کرین

همان طور که اشاره کردیم قطعات تاور کرین و آسانسور کارگاهی تنوع بسیار زیادی دارند. برخی از مهم ترین قطعات تاور کرین و بالابر که ممکن است به خرید و یا اجاره کردن آن نیاز پیدا کنید عبارتند از :

  • کنفلش تاور کرین (کانترجیب یا بازوی تعادل)
  • فلش تاور کرین (جیب یا بازوی عامل)
  • واحد چرخان دکل تاور کرین (گردان)
  • سیستم هویست یا الکترو موتور قلاب
  • پایه تاور کرین (استراکچر پایه)
  • شاریوت تاور کرین (کالسکه)
  • تاج تاور کرین (کله قندی)
  • سیستم حرکت ترولی
  • چرخ دنده تاور کرین
  • دکل تاور کرین (برج)
  • سیستم قلاب یا هوک
  • سکوی تقویت پایه
  • قلاب تاور کرین
  • کابل درام تاور
  • کاج تاور کرین
  • تابلوی کنترل
  • سنسور ها
  • و ….

فروش قطعات ارتفاعی تاور کرین

قطعات و اجزای تاور کرین را به دو دسته کلی قطعات مکانیکی و قطعات برقی آن تقسیم می کنند. زمانی که متوجه وجود هرگونه ایراد و اشکالی در قطعات تاور کرین و آسانسورهای کارگاهی شدید باید در اسرع وقت کار با این دستگاه ها را متوقف کرده و به دنبال ریشه ایجاد مشکل بگردید.

مشکل موجود را باید در اسرع وقت برطرف کنید و در صورتی که قطعاتی که دچار ایراد شده اند نیاز به تعمیر دارند از متخصص این زمینه کمک بگیرد و در صورتی هم که مشکل شدید و جدی است در همان زمان اقدام به تعویض قطعه مورد نظر کنید. در غیر این صورت امکان بروز حوادث جدی وجود خواهد داشت.

از آن جایی که قیمت قطعات این دستگاه ها در سایت اوج تاور کرین مناسب است نیازی به نگرانی در مورد هزینه نخواهید داشت و می توانید در اسرع وقت و به راحتی و به صورت آنلاین قطعه مورد نیاز خود را سفارش دهید. این قطعات علاوه بر این که قیمت مناسبی دارند، دارای کیفیت خوبی هم هستند و می توانید با خیالی آسوده از ایمن بودن این قطعات، کار با تاور کرین یا بالابرها را ادامه دهید.

در هنگام خرید قطعات بهتر است از راهنمایی مشاوران متخصص در این زمینه کمک دریافت کنید. زیرا همان طور که گفتیم تاور کرین ها در انواع مختلفی طراحی و تولید شده اند و هر یک از این انواع مختلف نیز دارای قطعات و بخش های متنوع ای هستند. شما در هنگام خرید قطعات باید مارک، مدل، نوع و سایر ویژگی های دستگاه خود را به درستی در سفارش خود ثبت نمایید.

جمع بندی

در این نوشته قطعات تاور کرین و آسانسور کارگاهی را به طور مختصر و به صورت اجمالی معرفی کردیم و اطلاعات کاملی نیز در مورد فروش قطعات ارتفاعی تاور کرین، قطعات موتور تاورکرین و … ارائه کردیم.

همان طور که اشاره کردیم فروش قطعات تاور کرین با قیمت های مختلفی انجام می شود. قیمت این قطعات با توجه به نوع، مدل، جنس، مارک و … آن ها متفاوت است. البته شما باید بیشتر از قیمت این قطعات به کیفیت و ایمن بودن آن ها توجه داشته باشید. زیرا اگر این قطعات استاندارد و با کیفیت نباشند ممکن است صدمات شدید و جبران ناپذیر مالی و جانی ایجاد کنند.

در صورتی که هزینه خرید این قطعات برای شما سنگین است می توانید از خدماتی که در زمینه اجاره قطعات تاور کرین و بالابرهای ساختمانی ارائه می شود استفاده کنید. هزینه اجاره این قطعات ممکن است برای شما مقرون به صرفه تر باشد. البته باید به مدت زمانی که به تاور کرین نیاز دارید نیز توجه داشته باشید. در صورتی که شما پروژه های متعدد و سنگین عمرانی را انجام می دهید خرید این دستگاه و قطعاتش در طولانی مدت برای شما به صرفه تر خواهد بود.

مجموعه تخصصی اوج تاور کرین در زمینه تولید و فروش انواع آسانسور و بالابرهای کارگاهی و تاور کرین فعالیت می کند. انواع آسانسور کارگاهی و تاور کرین در این مجموعه با کیفیت خوبی تولید شده و با قیمت مناسبی نیز به فروش می رسد. علاوه بر این، مجموعه اوج تاور کرین در زمینه خرید و فروش تاور کرین، نصب و راه اندازی تاورکرین، نصب آسانسور کارگاهی، فروش قطعات تاور کرین و … خدمات متعدد و متنوع ای ارائه می کند. برای دریافت این خدمات کافی است تا سفارش خود را در سایت اوج تاور کرین ثبت نمایید. کارشناسان این مجموعه در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را مورد بررسی قرار می دهند.

4.4/5 - (17 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل