اوج تاور کرین

تاوركرين Xcmg چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی تاور کرین یکی از کاربردی ترین جرثقیل های صنعتی است. از این جرثقیل برای حمل بار به ارتفاعات بالا استفاده می شود البته برخی از انواع تاور کرین ها علاوه بر حرکت افقی حرکت عمودی هم دارند. این نوع جرثقیل ها کاربرد بیشتری دارند و در طیف گسترده ای از فعالیت های صنعتی به کار می روند.

تاور کرین چیست؟ تاور کرین (tower crane) یک اهرم تعادلی بسیار بزرگ است که می تواند بار را در سه جهت و 360 درجه جا به جا کند. همیشه برای ساخت سازه های بزرگ مشکل ساخت وجود داشته است مخصوصا مواقعی که کار به ارتفاعات بالایی از سطح زمین می رسد باید زمان، نیرو و هزینه هنگفتی به کار رود تا مصالح و تجهیزات با حجم بالا در سازه مورد استفاده قرار گیرد. اولین تاور کرین به وسیله ی یونانیان باستان که با نیروی کارگران و چارپایان حرکت می کرد اختراع شد. نخستین تاور کرین ها از چوب ساخته شده اما بعد از انقلاب صنعتی، از چدن، آهن و فولاد ساخته می شوند.

فروش تاوركرين  Xcmg

تاوركرين Xcmg از همان ابتدای تأسیس اش در سال 1989 میلادی به مدت 30 سال نقش اصلی در صنعت ماشین آلات سنگين و جرثقيل در چین داشته است. به جرات مي توان گفت، تاوركرين Xcmg چهارمین شرکت بزرگ ماشین آلات ساختمانی در دنیا می باشد و در فهرست 500  شرکت  برتر چین در  رتبه  65  و رتبه 100 در بين شرکت های برتر تولیدی چین قرار دارد. ناگفته نماند،XCMG  خط مقدم صنعت ماشین آلات ساخت و ساز چین یکی از بزرگ ترین ، تأثیرگذارترین و رقابتی ترین گروه های شرکتی صنعت داخلی چين است كه توانسته چهارمين رتبه جهاني را  كسب نماید.

جرثقیل های برجی يا تاوركرين همان طور كه از نامشان مشخص است. بار های بزرگ را در ارتفاعات بالا می برند. بدون آن ها، بلند کردن مصالح ساختمانی و تجهیزات سنگین بسیار دشوار می شود. زيرا كه تیر های بتنی و فولادی برای کارگران ساختمانی بسیار سنگین هستند و تنها از پس اين ماشين آلات بر می آيد.

جرثقیل برجی یا تاور کرین یکی از دستاورد های عظیم بشری می باشد که ساختار های متفاوتی بنا به نوع توقع کاربران دارا است و در زمینه های برج سازی سد سازی، سیلو سازی پل سازی و … به کار گرفته می شود که خود می تواند در ارتفاع های متفاوت خدمت دهی کند و چون قدرت مانور بسیار بالا در زمینه بار برداری دارد استفاده های گوناگون از آن می شود و توجه بسیاری از صنعتگران را به خود اختصاص داده است.

فروش تاوركرين Xcmg

معرفی تاورکرین xcmg، بهترین تاوركرين چيني چیست؟

بلندترین ساختمانی که تا به حال دیده اید کدام است بنای یادبود واشنگتن؟ يا برج شانگهای و برج هاي دوقلو مالزی؟ آیا تا به حال فکر کرده اید چگونه چنین برج های بلندی ساخته مي شوند و اين كه براي ساخت آن ها تا چه اندازه مواد سنگین و عظیم جابه جا مي شوند. اگر نگاهي به ساختمان های در حال ساخت و ساز بيندازيد، جرثقیل ها را به عنوان جزء اصلی كار هاي ساختمانی برای بلند کردن قطعات سنگین ساختمان در هوا خواهید دید. تاوركرين محصولي آميخته از مهندسی، علم و تکنولوژی برای ساخت و ساز های مقاوم و بلند قامت می باشد.

شرکت سازنده تاور کرین Xcmg یک تولیدکننده ماشین آلات ساختمانی و شرکت چند ملیتی می باشد كه رتبه 5 در صنعت تجهیزات سنگین را در جهان دارد. تاور کرین Xcmg، يا به عبارتی تولیدکننده پیشرو ماشین آلات ساختمانی در دنیا، عصر جدیدی را برای چینی ها رقم زد. اين برند، چین را به چهارمین کشور در دنیا تبدیل کرده است که پس از آلمان، ژاپن و آمریکا دارای قابلیت تولید تاوركرين های چند تنی است.

تاور کرین Xcmg با فروش بالا محصولات خود در بازار های جهانی ركورد فروش ماشین آلات ساختمانی  را پشت سر گذاشت. كه بزرگ ترین معامله در تاریخ صنعت ماشین آلات ساختمانی بوده است. چيزی كه تاورکرین ايکس سی ام جی را متمايز می نماید، بیش از 300 مرکز فروش و خدمات در سراسر جهان می باشد كه خدمات یکپارچه به موقع و موثر در فروش، تعمیر و نگهداری، قطعات یدکی و پشتیبانی فنی به مشتريان خود ارائه می دهد.

چه ويژگی های مهم تاوركرين Xcmg دارد؟

ایستگاه کنترل

ارگونومیک ترین موقعیت کاری و رابط کاربر پسند برای داشتن عملکرد دقیق و ایمن را در تاورکرین xcmg  پيدا کنید.

فرود صاف (SDV)

سیستم SDV برای کاهش نوسان بوم جرثقيل مورد استفاده قرار می گیرد و دقت بسیار بالا در عملیات تخلیه و فرود را آسان کرده و حرکت صاف بار را تضمین می کند.

سرعت بالا(EES)

تاوركرين هاي XCMG سرعت بسیار بالایی بدون به خطر انداختن عملکرد ایمن جرثقیل انجام می دهند.

طراحی صنعتی ارگونومیک و کاربردی

طراحان صنعتی تاروکرین ایکس سی ام جی با بررسی ارگونومیک خود، منجر به طراحی زيباي تاوركرين های Xcmg  شد، بهبود جنبه هایی مانند پایه و عرشه، شکل بوم و ستون، پوشش های شلنگ، مخزن روغن و نمایشگر ها برای كاربرد بهتر جرثقيل در مكان های مختلف تعبیه شد.

سیستم کنترل آسانسور (LCS)

سیستم کنترل بالابر با کاهش سرعت در زمانی که جرثقیل نزدیک به حداکثر ظرفیت خود بار دارد، ظرفیت جرثقیل را تا چند درصد افزایش می دهد.

زاویه منفی

زاویه منفی بین ستون، بوم اول و دومین بوم، در ساختار کلی تاورکرین ایکس سی ام جی به جرثقيل اجازه مي دهد در موقعیت های غیر معمول به طور موثرتری کار خود را انجام دهد. برای مثال می توان با زاويه منفي بوم در فضا های محدود یا فضا های کم سقف جرثقيل انعطاف پذیرتر عمل کند.

تثبیت کننده های گردان

این لوازم جانبی امکان چرخش ایمن را بدون تکیه فراهم مي كند كه قدرت فیزیکی اپراتور را چند برابر مي كند. فلنج با اتصال لولا امکان چرخش ۱۸۰ درجه تثبیت کننده را به سادگی فراهم می نماید.

استفاده آسان و ایمنی بالا

ترکیبی از سوپاپ ها در تاورکرین xcmg استفاده از جرثقیل ها را آسان تر و ایمن تر می کند و حرکات با دقت بالا خطر آسیب اپراتور یا بار را کاهش می دهد و در نتيجه بهره وری را بهبود مي بخشد.

انواع مختلف تاور کرین را کدام اند؟

تاورکرین ایکس سی ام جی در صنعت حمل و نقل جهت بار گیری و تخلیه بار، در صنعت ساخت و ساز برای جابه جایی مواد و مصالح و در صنعت تولید به منظور مونتاژ کردن تجهیزات تولیدی کاربرد دارد. تاور کرین های جدید به دلیل قابلیت های بسیاری که در حمل اجسام با وزن های مختلف در جهت عمودی و افقی دارند شهرت پیدا کرده اند. تاور کرین برای جابه جایی اجسام از کابل معلق و بازوی محرک استفاده می کند. انواع تاور کرین ها ظرفیت های مختلفی برای حمل مواد دارند ولی ظرفیت معمولی بین هشت تا شانزده تن می باشد. تاور کرین ها به صورت کلی در سه دسته طبقه بندی می شوند:

تاور کرین ثابت برای ساخت و ساز های معمولی پرکاربردتر است؛ توجه داشته باشید که نمی توان این نوع تاور کرین را جابه جا کرد یا به آن افزایش ارتفاع داد.

تاور کرین متحرک پیشرفته و قوی تر که دارای قابلیت بیشتری نسبت به تاور کرین ثابت می باشد. این نوع تاور به بوم تلسکوپی هیدرولیکی متصل به پلتفرم مجهز می باشد و تجهیزات بیشتری برای عملکرد دارد.

تاور کرین بالارونده با افزایش ارتفاع ساختمان افزایش ارتفاع می دهد و امتیاز ویژه آن در پوشش گسترده محور z می باشد از این نوع تاور کرین در صنایع برج سازی، پل سازی و آسمان خراش استفاده می شود.

خرید و فروش تاور کرین

خرید تاور کرین را می  توان از مراکزی که به ارائه محصولات صنعتی می پردازند تهیه کرد. این جرثقیل های برجی ابزارآلات صنعتی وسیعی هستند و بهتر است از مرکز تخصصی و عمده  فروشی ها خریداری شوند. تاور کرین از ماشین آلات سنگین و گران  قیمت به حساب می آید و به همین علت باید در خرید تاور کرین نهایت دقت لازم را به کار ببرید؛ بدین  ترتیب می توان از زیان های احتمالی پیشگیری کرد. پیشنهاد می شود تاور کرین را از فروشنده ای معتبر بخرید تا از کیفیت و اصالت کالا اطمینان داشته باشید.

خرید بهترین تاور کرین از اوج تاورکرین

مجموعه اوج تاورکرین مرکز تخصصی ارائه خدمات تاور کرین، آسانسور کارگاهی، تعمیر تاور کرین و محصولات صنعتی است. گروه اوج تاورکرین یکی از گروه های معتبر و طیف گسترده ای از خدمات صنعتی را از طراحی تا اجرا انجام می دهد و آماده خدمت رسانی در حوزه پروژه های صنعتی و ساختمانی می باشد. این شرکت، عرضه کننده انواع محصولات صنعتی از جمله تاور کرین ها مانند تاور کرین آلیماک، تاور کرین پینر و تاورکرین تانیوس است.

شما می توانید بهترین تاور کرین ها را با اصالت و با ضمانت از فروشگاه اینترنتی اوج تاورکرین تهیه نمایید. همچنین می توانید پرسش  های خود را دربارۀ انواع تاور کرین از این مرکز بپرسید؛ کارشناسان اوج تاورکرین آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به پرسش های شما عزیزان هستند.

تاور کرین ها از پرکاربردترین جرثقیل ها در صنعت و ساختمان سازی هستند. تاور کرین ها در ابعاد و ظرفیت  های گوناگونی تولید می شوند. ظرفیت جرثقیل  های برجی از سه تن شروع می شود و تا بالای دویست تن هم می رسد. یکی از ظرفیت های پرکاربرد تاور کرین، 25 تن است که کاربرد گسترده ای در ساختمان سازی دارد.

قیمت تاور کرین به عوامل مختلفی از جمله برند، جنس، ابعاد و ظرفیت آن بستگی دارد. شما می توانید جهت آگاهی از قیمت دقیق انواع تاور کرین و برای تهیۀ این جرثقیل ها به فروشگاه اینترنتی اوج تاورکرین مراجعه نمایید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل