با تاور کرین لیبهر (Libher) بیشتر آشنا شوید

تاور کرین لیبهر (Libher)

قیمت تاور کرین لیبهر چه ویژگی های دارد؟

شاید بارها در برخی پروژه های ساختمانی، نصب تاور کرین را مشاهده کرده باشید. تاور کرین نوعی جرثقیل عظیم الجثه است که به صورت برقی بوده و برای بالا بردن اجسام سنگین کارایی دارند. یکی از انواع معتبر و مشهور تاور کرین مدل تاور کرین لبیهر می باشد که در بسیاری از پروژه های ساختمانی تهیه و استفاده می شود. این برند مشهور در ساخت های بزرگ و گسترده و حتی کوچک قابل استفاده بوده و توانایی بلند کردن و بالا بردن اجسام به بالاترین ارتفاع را نیز دارد. به طور کلی تاور کرین لیبهر (Libher) از تجهیزات غول پیکر است که قابلیت جا به جایی و حمل بار در 360 درجه را در خود جای داده است. این محصول مانند آسانسور کارگاهی پاپصیران بسیار کاربردی و پرطرفدار است.

قیمت تاور کرین لیبهر چه ویژگی های دارد؟

تاور کرین لیبهر (Libher) بسته به ابعاد و ویژگی هایی که دارد از قیمت های متنوعی برخوردار است که نیاز مشتریان را پاسخگو خواهد بود. این محصول از میلیون تا میلیارد قیمت دارد که برای کارهای بزرگ به صرفه است که این تاورکرین خریداری شود اما در پروژه های ساخت و ساز کوچک این اجاره تاور کرین بسیار به صرفه تر خواهد بود. تناژ تاورکرین اثر مهمی در قیمت آن نیز خواهد داشت. با مشاهده کاتالوگ تاورکرین لیبهر می توان با انواع و قیمت های آن آشنا شد.

مطلب پیشنهادی:  اجاره تاور کرین در کرج با بهترین قیمت

ساختار تاورکرین لیبهر

ساختار تاورکرین لیبهر

در تعریفی از ساختار و مشخصات تاور کرین لیبهر، باید به یکی از مهم ترین بخش های این تجهیزات اشاره نماییم. فلش یا بازوی ماشین یکی از مهم ترین بخش های تاور کرین به شمار می  رود که وظیفه جا به جایی اجسام را با وزن ها مختلف بر عهده دارد. فردی که بر روی این تاور کرین libher کار می کند باید بتواند اجسام را از روی زمین برداشته و به ارتفاع مشخص انتقال دهد. اضافه کردن بار بیش از حد مجاز در تاور کرین خطراتی را به دنبال دارد که جبران ناپذیر خواهد بود زیرا ممکن است سقوط ماشین را به دنبال داشته باشد. با استفاده از سوئیچ تعبیه شده در تاورکرین ریلی و متحرک می توان حجم بار استاندارد را تخمین زد. اپراتور تاورکرین باید آموزش های لازم را در این خصوص دیده بشد تا بتواند بدون هیچ خطایی وظیفه خود را به خوبی انجام دهد. افزایش ارتفاع تاور کرین و کاهش ارتفاع تاورکرین باید به وسیله متخصصان این کار صورت گیرد. تاور کرین لبیهر آلمانی یکی از بهترین انواع تاورکرین است که برای برج سازی و ساخت و سازهای عظیم الجثه گزینه مناسبی شناخته می شود.

برند لیبهر یکی از مشهورترین برندهای تاورکرین شناخته شده است که به علت قدمت بالایی که دارد مورد استقبال واقع شده است. کیفیت بالای این محصول آن را به یکی از بهترین تجهیزات ساخت و ساز تبدیل نموده است. خرید و فروش تاورکرین در ایران نیز با برند لبیهر بسیار رواج یافته است.

برند لیبهر در زمینه جرثقیل های مخصوص ساخت هواپیما و کشتی، تولید لوازم خانگی و قطعات هواپیما، خدمات مهندسی خودرو، ماشین آلات ساخت و ساز، تجهیزات استخراج معدن، طراحی و ساخت ماشین آلات کشاورزی و لوازم خانگی فعالیت دارد.

مطلب پیشنهادی:  آیا می دانید جرثقیل سقفی چیست؟

قطعات تاورکرین لیبهر کدامند؟

تاورکرین لیبهر مانند سایر تاورکرین ها دارای قطعات مشابه هستند که می توان به موارد زیر اشاره نمود. پایه  تاورکرین ها تشکیل شده از لایه بتنی بزرگ است که دکل تاورکرین به آن پیچ شده است تا استحکام و تکیه گاه محکمی داشته باشد. با اتصال پایه به برج می توان ارتفاع تاورکرین را تعیین کرد.  دکل مورد نظر به بخش کششی تاورکرین متصل شده و امکان چرخش  و حرکت دورانی را به جرثقیل می دهد.

تاورکرین لیبهر

حرکت تاورکرین لیبهر

تاورکرین libher قدرت و توان حرکت روی زمین و انتقال کلی دستگاه از نقطه ای به نقطه ی دیگر را در خود جای داده است اما باید دقت داشت که حرکت این دستگاه بر روی زمین کاملاً متفاوت است. به همین دلیل این نوع تاورکرین ها را تاورکرین ریلی می نامند. در این نوع، می توان جا به جایی را با استفاده از ریل انجام داد. اما برخی دیگر به وسیله زنجیر مانند تانک بر روی زمین حرکت می کند. تاورکرین جاده ای نیز از این امر مستثنی نخواهد بود. در این میان تاورکرین برقی نیز از مدل های دیگر است که عملکرد دستگاه با استفاده از الکتروموتورهای برقی و گیربکس های بسیار قوی با ترمز قدرتمند صورت می گیرد.

 

در پایان

در بحث ساخت و ساز و پروژه های عظیم ساختمانی، استفاده از تاورکرین اجتناب ناپذیر خواهد بود. یکی از بهترین تاورکرین در این میان، تاور کرین لیبهر (Libher) است که طرفداران بسیاری را به خود جلب نموده است. با استفاده از تاورکرین لیبهر می توان جا به جایی های سنگینی را انجام داد.

4/5 - (1 امتیاز)
1 پاسخ
  1. arash.farzaminiya
    arash.farzaminiya گفته:

    سلام وقت بخیر
    بنظرتون سرمایه گذاری روی تاورکرین لیبهر چطوره؟ من خودم برج ساز هستم و اکثر مواقع که به تاور کرین نیاز دارم اجاره میکنم میخام بدونم اگه بخام بخرم بهتره یا ن؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *