اوج تاور کرین

با آسانسور باربر و مصالح بر بیشتر آشنا شوید

به مرور زمان و با پیشرفت روز افزون تکنولوژی استفاده از آسانسور باری صنعتی بسیار زیاد شده است. آسانسور های باری صنعتی مناسب برای کارگاه ها، کارخانه ها، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، ساختمان سازی و بسیاری از صنایع دیگر می باشند و با توجه به نوع کاربردشان تولید می شوند.

اما معمولا در همه انواع آسانسور کارگاهی یک مرکز پایه وجود دارد که اتاقک آسانسور حول محور آن به سمت بالا و پایین حرکت می کند. اتاقک آسانسور باربر می تواند به شکل یک کابین مسقف می باشد و یا فقط در اطراف آن نرده یا حفاظی برای جلوگیری از سقوط اجسام قرار داشته باشد.

آسانسور کارگاهی چیست؟

آسانسور های حمل بار و مصالح بر اساس نوع کاربردشان در اماکن مختلف به چند دسته تقسیم می ‌شوند که نیاز است هر کدام از آن ها در مکان مناسب خود استفاده شوند تا علاوه بر حفظ ایمنی، موجب تسریع در روند کار شود و از پیش آمدن حوادث ناگوار جلوگیری شود.

این نوع آسانسور کارگاهی و صنعتی شامل چند نوع مختلف هستند که از انواع آن ‌ها می ‌توانیم به مورد ذیل اشاره نماییم:

اسانسور باربر و مصالح بر

این آسانسور کارگاهی و صنعتی که فقط مخصوص حمل انواع بار و مصالح است، در اکثر مکان ‌ها برای جا به جایی و انتقال بار استفاده می شود؛ برای مثال در پارکینگ‌ های اماکن عمومی مانند: بیمارستان ‌ها یا در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی فقط برای جابه جایی و انتقال وسایل نقلیه و بار ها به کار گرفته می شود.

آسانسور باربر

موارد استفاده از آسانسور های حمل بار و مصالح و نفربر

آسانسور کارگاهی و صنعتی قابلیت حمل بار و مصالح و افراد را به صورت همزمان دارند، البته استفاده از آسانسور کارگاهی و صنعتی به همراه رعایت نکات ایمنی امکانپذیر می باشد. در پروژه‌ های ساخت و ساز ساختمان ‌ها، کارگاه تولیدی، نجاری و معادن، کارخانجات تولید مواد شیمیایی و انواع کارخانه ‌ها در حوزه ‌های مختلف آسانسور کارگاهی و صنعتی، حتی در بعضی فروشگاه ‌های مواد غذایی و پوشاک نیز برای جابه جایی بسته ‌ها و بار های بسیار سنگین و با حجم زیاد استفاده می‌ شوند.

اهمیت ایمنی آسانسور باربر صنعتی کارگاهی

در ساخت آسانسور و بالابرهای کارگاهی و آسانسور باربر رعایت نکات ایمنی و استاندارد ها بسیار مهم است به این علت که این نوع آسانسور ها برای حمل و جابه جایی اجسام و وسایل سنگین به کار گرفته می شوند و سقوط یا اختلال در کارایی آن ها آسیب های مالی و جانی به همراه دارد. برای مشاهده چک لیست ایمنی آسانسور کارگاهی کلیک کنید.

علاوه بر این گاهی اوقات افراد و یا کارگران با آن ها جابه جا می شوند که رعایت اصول ایمنی برای حفظ جان افراد در آسانسور باربر اهمیت ویژه ای دارد. نحوه کار نرده امگا به این صورت است که در زمان حرکت این نرده بسته مانده و از ورود و خروج بار و افراد به داخل اتاقک جلوگیری می نماید.

زمانی که سرعت آسانسور و بالابرهای کارگاهی و آسانسور باربر صنعتی کارگاهی بیش از حد مجاز شود، ترمز اضطراری و یا پاراشوت عمل کرده و اتاقک متوقف شده تا از سقوط آسانسور باربر صنعتی کارگاهی جلوگیری شود. باتری و یا منبع تغذیه نیز موجب می شود در هنگام قطع برق، آسانسور باری صنعتی بتواند به خوبی حرکت خود را ادامه دهد.

شاید برایتان جالب باشد: بهترین تاور کرین چیست؟

اتاقک یا کایبن آسانسور باربر صنعتی کارگاهی فلزی بوده و از جنس فنس و یا ورق پانچ شده تولید می شوند. تا در برابر فشار، رطوبت ، ضربه، مقام باشد و ابعاد آن با توجه به نوع کاربردشان در اندازه های مختلف تعبیه می شود. از موارد مهم که برای داشتن ایمنی آسانسور باربر کارگاهی، باید به آن ها دقت نمود می توان به بررسی ترمز های ایمنی، ضربه گیر ها، عملکرد قفل ها و درب ها اشاره نمود.

خرید بهترین آسانسور باربر و مصالح بر

اسانسور باربر و مصالح بر در انواع آسانسور متحرک، ثابت، کششی، وینچی، با چاهک و بدون چاهک ساخته می شوند. آسانسور باربر و مصالح بر که برای حمل مصالح در ساختمان سازی ها قابل استفاده است در دو مدل مختلف ساخته می شود. در یک نوع آن دکل یا محور در بیرون و نزدیک ساختمان در حال احداث، نصب شده و کابین آن حول محور به سمت بالا و پایین حرکت می کند. ارتفاع دکل با توجه به ارتفاع ساختمان تعبیه می شود. این نوع اسانسور باربر و مصالح بر با موتور برقی کار کرده و پس از پایان پروژه ساخت و ساز آن را جمع می کنند.

در مدل دیگر آسانسور باری، محل نصب  آسانسور کارگاهی در داخل ساختمان و یا محلی که آسانسور اصلی یا مسافربر ساختمان، قرار دارد تعبیه می شود. در این نوع آسانسور پس از پایان پروژه آسانسور باری خارج کرده و آسانسور اصلی ساختمان به جای آسانسور باربر و مصالح بر نصب می کند.

اسانسور باربر و مصالح بر، مزایای فراوانی دارد که بهتر است برای مشاوره درباره خرید بهترین آسانسور باربر و مصالح بر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را درباره آسانسور باربر و مصالح بر از ما بپرسید.

همچنین بخوانید: برترین برند آسانسورکارگاهی در دنیا

خرید آسانسور آسانسور باربر صنعتی کارگاهی با قیمت مناسب

آسانسور باربر صنعتی کارگاهی، مهم ترین آیتمی که در قیمت آسانسور کارگاهی یا همان آسانسور مخصوص حمل مصالح ساختمانی بااهمیت می باشد موضوع ظرفیت، ایمنی و قابل اعتماد بودن آن در حمل و نقل می باشد.

در ساخت و ساز های تجاری و سایت های بزرگ کارگاهی کشور نیاز به راه اندازی این نوع آسانسور احساس می شود؛ پیمانکاران با استفاده از آسانسور کارگاهی به راحتی می توانند بهره وری و ایمنی را در کارگاه خود ارتقا بخشند و روند رفت وآمد کارگران و حمل مصالح ساختمانی به محل کار آسان تر کنند.

این آسانسور باربر صنعتی کارگاهی موجب صرفه جویی در وقت پیمانکاران ،کارکنان و هزینه های پروژه می شود و به جای اینکه یکبار صعود طولانی را روزانه انجام دهد در کوتاه ترین زمان ممکن مهندسین و پیمانکاران ،کارکنان را به محل پروژه می رساند و در تقسیم مصالح ساختمان در طبقات نقش بسیار مهمی را انجام می دهد. این موضوع به نوبه خود موجب افزایش بهره وری و صرفه جویی در وقت و هزینه شده و امکان نظارت بهتر را فراهم می کند.

مزیت های استفاده از آسانسور حمل بار و مصالح چیست؟

آسانسور و بالابرهای کارگاهی می توانند کمک بسیاری به بهره وری کارکنان و بهترین استفاده از فضای ممکن را داشته باشد. در نتیجه هزینه های زیادی توسط این دستگاه کاهش می یابد. در ادامه به بررسی مزایای آسانسور حمل بار و مصالح می پردازیم.

جلوگیری از خطر و آسیب افراد در آسانسور حمل بار و مصالح

آسانسور و بالابرهای کارگاهی، می توانتد از خطرات احتمالی در برابر کارگران و کارکنان محافظت کند. همچنین این مورد در کم کردن هزینه ها نیز تا حد بسیار زیادی تاثیر گذار می باشد.

جلوگیری از سقوط تجهیزات در آسانسور حمل بار و مصالح

زمانی که برای حمل بار از نیروی انسانی استفاده می شود، احتمال افتادن و خطر آسیب جانی وجود دارد. با به کارگیری از آسانسور و بالابرهای کارگاهی می توانید از خطرات آسیب و هزینه های اعمال شده و همچنین از خرابی تجهیزات و کالاها جلوگیری نمایید.

بالا بردن بهره وری کارکنان با آسانسور حمل بار و مصالح

جابه جا کردن دستی وسایل سنگین هم زمان بر است و هم کاهش بهره وری کارکنان را به همراه دارد. با به کار گیری از آسانسور باربر صنعتی کارگاهی درآمد و بهره وری کارکنان تا حد بسیار زیادی افزایش می یابد. این دستگاه یکی از تجهیزات کاربردی و مهم برای بسیاری از کسب و کار ها می باشد.

نکات مهم قبل از خرید آسانسور باری

آسانسور های باری بعد از آسانسور های مسافری دارای اهمیت بسیار زیادی در ساختمان های امروزی هستند به گونه ای که در بسیاری از ساختمان ها عدم وجود آسانسور های باری به وضوح حس می شود. در بسیاری از ساختمان ها به دلایل مختلف تنها به تامین آسانسور های مسافری بسنده می شود حال آن که آسانسور های مسافربر با توجه به تزیینات، ظرفیت ابعاد ورودی و ارتفاع کابین و مسائل ایمنی برای حمل وسایل و بار مناسب نیستند. این در صورتی است که مدل های آسانسور باری یا باربر بسیار کارآمد و در بسیاری از ساختمان ها لازم هستند.

این نوع آسانسور ها با تزیینات مقاوم در برابر خط و خش همچنین طراحی مخصوص حمل بار درب ها با عرض بیشتر و کابین هایی با ارتفاع بلندتر مخصوص حمل بار و اثاثیه طراحی و استفاده می شوند.

آسانسور باربر کارگاهی، بالابری است که جهت انجام هر چه بهتر و سریع تر عملیات ساخت بنا و آسمان خراش های مختلف به کار می رود. گروه موفق اوج تاورکرین، در فراهم کردن خدمات سریع در زمان فروش و پس از فروش، به رسالت خود پایبند بوده و بهترین پشتیبانی را برای شما عزیزان فراهم کرده است. مجموعه اوج تاورکرین، پیشرو در زمینه خرید، فروش و پشتیبانی انواع تاور کرین و آسانسور و بالابرهای کارگاهی است که سابقه درخشانی در این زمینه دارد. البته باید اشاره کنیم که امکان اجاره آسانسور گارگاهی نیز برای مشتریان وجود دارد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل