اوج تاور کرین

گواهینامه اپراتور تاور کرین

گواهینامه اپراتور تاور کرین به چه معناست؟ زمانی که قصد کار کردن با تاورکرین یا همان جرثقیل برجی را داشته باشید بی شک موضوعی با عنوان گواهینامه اپراتوری تاور کرین به گوش شما می خورد. با توجه به اهمیت گواهینامه تاورکرین ما در این نوشته تصمیم داریم تا اطلاعات کاملی در این زمینه ارائه دهیم و به طور کامل به سوال گواهینامه اپراتور تاور کرین برای چیست؟ پاسخ دهیم. بنابراین در صورتی که قصد دارید تا با انواع تاور کرین کار کنید و از مزایای این وسیله بهره ببرید، پیشنهاد می کنیم این نوشته را تا انتها مطالعه نمایید.

گواهینامه اپراتور تاور کرین چیست؟

همان طور که می دانید تاور کرین یکی از کاربردی ترین ماشین آلاتی است که در پروژه های عملیاتی و ساخت و سازهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این وسیله می توانید تجهیزات ساخت و ساز، آهن آلات و …. را به راحتی تا ارتفاع مورد نظرتان بالا برده و در شعاع های لازم جابجا نمایید.

کار کردن با این وسیله نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد و در غیر این صورت ممکن است حوادث سقوط تاور کرین پیش بیاید که سبب ایجاد ضرر و زیان های جدی مالی و جانی خواهد شد. به همین دلیل اپراتوری که می خواهد با این دستگاه کار کند حتما باید گواهینامه معتبری مبنی بر مهارت داشتن و گذراندن دوره های تخصصی در این زمینه را داشته باشد.

گواهینامه اپراتور تاور کرین چیست؟

گواهینامه اپراتور تاور کرین یعنی چه؟

همان طور که اشاره کردیم گواهینامه اپراتوری تاور کرین به این معنا است که این فرد به عنوان اپراتور جرثقیل تاور کرین مهارت و دانش مورد نیاز را در این زمینه دارد و در ضمن تخصص او از طرف مرجع ذی صلاحی تأیید شده است. دریافت گواهینامه اپراتور تاور کرین در ایران مستلزم داشتن شرایط خاصی است که برخی از مهم ترین موارد آن عبارتند از :

در نتیجه فردی که می خواهد به عنوان اپراتور تاور کرین مشغول به کار شود با گذراندن این دوره های تخصصی با تمامی مسائل مربوط به تاورکرین مانند کاهش ارتفاع تاورکرین، افزایش ارتفاع تاورکرین، تعمیر تاور کرین و … آشنا می شود.

گواهینامه اپراتور تاور کرین در تهران

با توجه به این توضیحات می توانید به سوال گواهینامه اپراتور تاور کرین برای چیست؟ پاسخ دهید. در ضمن باید اشاره کنیم فردی که تصمیم دارد اپراتور جرثقیل تاور کرین شود و برای این کار نیاز به گواهینامه اپراتور تاور کرین در ایران دارد باید این مدرک را از آموزشگاه های سازمان فنی و حرفه ای که اقدام به برگزاری دوره های مربوط به کار با تاورکرین می کنند و همچنین شرکت های بازرسی که مورد تأیید وزارت کار می باشند دریافت نماید. علاوه بر این، افرادی که شرایط لازم برای احراز این شغل  را دارند می توانند برای دریافت این گواهینامه به شرکت های بازرسی که به سازمان استاندارد وابسته هستند نیز مراجعه نمایند.

شرکت اوج تاورکرین علاوه بر ارائه خدمات مربوط به خرید و فروش تاور کرین، نصب و راه اندازی تاورکرین و … در زمینه صدور گواهینامه تاورکرین نیز فعالیت می کند. شما می توانید برای دریافت گواهینامه تاورکرین آلیماک از کارشناسان این مجموعه راهنمایی های لازم را  بگیرید.

گواهینامه اپراتور تاور کرین در ایران

بعد از اینکه متوجه شدید گواهینامه اپراتور تاور کرین به چه معناست بهتر است در زمینه چگونگی دریافت گواهینامه اپراتور تاور کرین در تهران نیز اطلاعات لازم را داشته باشید. همان طور که اشاره کردیم برای دریافت گواهینامه اپراتوری تاور کرین باید دوره های آموزشی و تخصصی لازم را گذرانده باشید. برای شرکت در این دوره ها نیز می توانید در دوره های تخصصی تئوری و عملی که در مراکز آموزش فنی و حرفه ای تحت نظر وزارت کار ارائه می شود شرکت کنید.

دوره های آموزشی در دو بخش تئوری و عملی ارائه می شود. در دوره های تئوری به طور کامل متوجه می شوید که تاور کرین چیست؟ و با مسائل مختلفی مانند اجزای تاور کرین، تاور کرین چگونه کار می کند؟ تاور کرین چگونه نصب می شود؟ مراحل نصب تاور کرین خود نصب شونده و … آشنا خواهید شد.

دوره های عملی نیز شامل آموزش نحوه کار کردن با تاورکرین است و شما پس از آموزش های لازم روی تاورکرین واقعی کار می کنید تا مهارت های مورد نیاز را به دست آورید و در انتهای این دوره های آموزشی نیز در صورت قبولی در آزمون می توانید گواهینامه مورد نظر را به دست آورده و به عنوان اپراتور جرثقیل تاور کرین مشغول به کار شوید. لازم به ذکر است که این گواهینامه به مدت شش ماه اعتبار دارد و پس از گذشتن این زمان باید برای تمدید کردن آن اقدام کنید. البته برای تمدید کردن این گواهینامه دیگر نیازی نیست تا دوباره دوره های آموزشی را بگذرانید.

برای افراد زیادی این سوال پیش می آید که شرایط تمدید گواهینامه اپراتور تاور کرین چیست؟ زمانی که تاریخ اعتبار این گواهینامه می گذرد باید در اسرع وقت به یکی از آموزشگاه ها و یا شرکت هایی که این گواهینامه را صادر می کنند اطلاع دهید. کارشناسان این مجموعه ها با توجه به قوانینی که در این زمینه وجود دارد اقدام به گرفتن آزمون هایی از اپراتور کرده و در صورت تأیید توانایی های فرد، گواهینامه او را تمدید می کنند.

جمع بندی

در این نوشته با بیان و بررسی کامل شرایط ارائه گواهینامه اپراتور تاور کرین در تهران به طور کامل به سوال گواهینامه اپراتور تاور کرین یعنی چه؟ پاسخ دادیم.

همان طور که در پاسخ به سوال گواهینامه اپراتور تاور کرین برای چیست؟ اشاره کردیم کار کردن با انواع مختلف تاورکرین مانند تاور کرین ریلی، تاور کرین متحرک و … نیاز به مهارت و تخصص در این زمینه دارد. فردی که می خواهد به عنوان اپراتور تاورکرین کار کند باید دوره های آموزشی تئوری و عملی کار کردن با این وسیله را گذرانده باشد و تأییدیه های مورد نیاز را به دست آورده باشد. با توجه به این توضیحات به طور کامل متوجه شدید که گواهینامه اپراتور تاور کرین به چه معناست و اهمیت دریافت این گواهینامه در چه حدی است.

در ضمن همانطور که اشاره کردیم این گواهینامه دارای مدت اعتبار محدودی است که در برخی مواقع تاریخ انقضای آن شش ماهه و در برخی موارد نیز با توجه به نظر مراجع قانونی یکساله و یا بیشتر است. به هر حال بعد از گذشتن تاریخ اعتبار این گواهینامه باید برای تمدید مجدد آن اقدام نمایید. شرکت اوج تاورکرین به عنوان یکی از شرکت های مطرحی که به طور حرفه ای در زمینه خدمات تاور کرین مانند اجاره تاور کرین، جابجایی تاور کرین، نصب تاور کرین و … فعالیت می کند، در زمینه ارائه گواهینامه تاورکرین آلیماک نیز به مشتریان خود خدمات عرضه می کند.

شما می توانید برای دریافت این گواهینامه با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و تمامی اطلاعات لازم در زمینه آموزش های مورد نیاز، آزمون های لازم، مدارک و شرایط مورد نیاز و … را به دست آورید. علاوه بر این، مجموعه اوج تاورکرین در زمینه های دیگری مانند ساخت آسانسور کارگاهی، نصب آسانسور کارگاهی و … نیز خدمات مختلفی را عرضه می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل