اوج تاور کرین

فلش تاور کرین چیست؟

فلش تاور کرین چیست؟ در این نوشته تصمیم داریم تا با ارائه اطلاعات کاملی در مورد فلش تاور کرین به این سوال پاسخ دهیم. همچنین با بیان همه چیز درباره فلش تاور کرین به سوال کاربرد فلش تاور کرین چیست؟ نیز پاسخ خواهیم دارد. بنابراین ادامه این بخش را از دست ندهید.

 فلش تاور کرین چیست؟

فلش تاور کرین یا همان بازوی عامل یکی از اجزای تاور کرین است که وظیفه بالا بردن و توزیع بارهای آویزان از قلاب تاور کرین را بر عهده دارد. در واقع استفاده از این قطعه به تاور کرین کمک می کند تا وزن بارها را تحمل کند. فلش از چندین قطعه و بخش مجزا تشکیل شده است. یکی از موارد مهمی که در مورد کاربرد فلش باید به آن توجه داشته باشید این است که وزن بار بیش از حد مجاز نباشد زیرا در غیر این صورت احتمال بروز حوادث سقوط تاور کرین وجود دارد.

در هنگام نصب قطعات فلش تاور کرین باید به موارد استاندارد و ایمنی توجه شود و توصیه می شود که این کار حتما توسط متخصص و کارشناس این زمینه انجام شود. بررسی وضعیت تمامی قطعات و اجزای فلش تاور کرین نیز کاملا ضروری می باشد و از بروز حوادث جلوگیری می کند. مجموعه اوج تاور کرین به صورت حرفه ای در زمینه خرید و فروش تاور کرین، نصب و راه اندازی تاورکرین، نصب آسانسور کارگاهی، تعمیر تاور کرین و … فعالیت می کند. شما می توانید از کارشناسان این مجموعه برای نصب فلش نیز کمک بگیرید.

کن فلش تاور کرین یا بازوی تعادل نیز قطعه ای است که در جهت مخالف بازوی عامل ( فلش ) قرار می گیرد و وظیفه آن حفظ تعادل تاورکرین است. با توجه به تناژ تاورکرین روی کن فلش تاور کرین وزنه ‌های بتنی نصب می‌ کنند. این قسمت معمولا دارای راهرو و حفاظ است تا تعمیرکاران بتوانند برای انجام تعمیرات و سرویس های لازم از آن تردد کنند.

همه چیز درباره فلش تاور کرین

کاربرد فلش تاور کرین چیست؟

همان طور که اشاره کردیم کاربرد فلش تاور کرین حمل بار، بوم و دکل است. قسمت های مختلف  فلش تاور کرین روی زمین به هم متصل شده و سپس با توجه به نوع تاورکرین در قسمت مناسب آن سوار می شود. در انواع تاور کرین با توجه به کارایی و نوع آن ها، فلش ممکن است ثابت و یا متحرک باشد.

در واقع به کمک فلش یا بازو می توانیم بار را از زمین بلند کرده و در ارتفاع یا شعاع مورد نظر جابجا کنیم. با استفاده از میله های فلزی و یا کابل، فلش را به تاج دستگاه وصل می کنند. درست در خلاف جهت فلش، کن فلش قرار می گیرد که وظیفه حفظ تعادل را بر عهده دارد.

فلش تاور کرین فلت تاپ نیز مانند سایر تاورکرین ها وظیفه حمل و جابجایی بار را بر عهده دارد. در تاور کرین های فلت تاپ همان طور که از نام آن ها مشخص است، قسمت بالایی بسیار جمع و جور می باشد. از این نوع تاورکرین ها می توانید به راحتی در پروژه هایی که محدودیت فضایی دارند استفاده کنید. مونتاژ و نگهداری آسان از مهم ترین ویژگی های تاور کرین فلت تاپ است.

جمع بندی

در این نوشته به بیان و بررسی همه چیز درباره فلش تاور کرین پرداخته و به سوال فلش تاور کرین چیست؟ پاسخ دادیم. برای نصب قطعات فلش و یا انجام تعمیرات و نصب تاورکرین می توانید از کارشناسان مجموعه اوج تاور کرین کمک بگیرید. این مجموعه در زمینه خدمات تاور کرین مانند فروش و اجاره تاور کرین، نصب تاور کرین، جابجایی تاور کرین، صدور گواهینامه تاورکرین آلیماک، صدور گواهینامه اپراتور تاور کرین و … فعالیت می کند.

5/5 - (1 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل