خرید آسانسور کارگاهی آلیماک

خرید آسانسور کارگاهی آلیماک

یکی از معتبرترین و بهترین برندهای تولیدکننده آسانسور کارگاهی در دنیا، برند آلیماک است که در کشور ما سابقه‌ای طولانی دارد. اعتبار این برند و کاربرد آن به‌قدری زیاد است که گاهی اوقات به جای آسانسور کارگاهی اصطلاح آلیماک به کار برده می‌شود. محصولات این برند با کیفیت بسیار بالا و براساس استاندارهای روز دنیا طراحی و تولید شده، در نهایت برندهای چینی توانایی رقابت با آن را ندارند.

ممکن است سوالاتی مانند آسانسور کارگاهی آلیماک چیست؟، قیمت آسانسور کارگاهی آلیماک چقدر است؟ خرید آسانسور کارگاهی آلیماک چگونه است؟ ذهن شما را به خود مشغول کند، پس برای گرفتن پاسخ سوالات خود ادامه مطلب را از دست ندهید.

آسانسور کارگاهی آلیماک و آشنایی با مزایای آن

از این آسانسور کارگاهی برای حمل سرامیک، کاشی، جابجایی پرسنل، مهندسان ناظر و کارگران و درنهایت مراحل نازک کاری ساختمان استفاده می‌شود. درحال حاضر از این بالابر برای راحتی ساخت و ساز و در ساختمان‌هایی که 20 متر ارتفاع دارند، استفاده می‌شود.

همچنین در ساخت معادن، پتروشیمی، سدسازی، دودکش‌های صنعتی، صنایع نفت و گاز و… کاربرد دارد. به‌طورکلی استفاده از بالابرها، تاثیر چشمگیری در پیشرفت ساخت و ساز دارد و با استفاده از آن خرید آسانسور کارگاهی مقرون به صرفه خواهد شد. از مزایای این آسانسور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه‌جویی بین 30 الی 35 درصد در میزان مصرف برق
  • دارای بیشترین سرعت در میان آسانسورهای کارگاهی (به‌طورمعمول 39 متر بر دقیقه)
  • داشتن حفاظ برای برقراری امنیت بیشتر در محل استقرار ثابت و همچنین برای کابین متحرک
  • حرکت به‌صورت آرام و بدون ایجاد هیچگونه شوکی در هنگام ایستادن یا حرکت
  • استفاده از مواد اولیه مقاوم و با کیفیت در گیربکس‌های آسانسور کارگاهی برای افزایش مقاومت در برابر شوک و فشار
  • دارای ابعاد بزرگ 165*300*330
مطلب پیشنهادی:  اجاره آسانسور کارگاهی

مزایای آسانسور کارگاهی آلیماکاستفاده از آسانسور کارگاهی آلیماک و کمک به بهتر انجام شدن کارها

عوامل موثر بر قیمت خرید آسانسور کارگاهی آلیماک چیست؟

آسانسورهای کارگاهی آلیماک مدل‌های مختلف و متنوعی دارند که هرکدام از آنها دارای مشخصات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند. همین موضوع سبب ایجاد تفاوت در قیمت‌ها شده که در نهایت قیمت مشخص و ثابتی نخواهند داشت.

به عبارت دیگر عوامل بسیاری در قیمت خرید آسانسور کارگاهی آلیماک تاثیر دارند. از مهم ترین آنها می‌توان برند دستگاه، حداکثر سرعت حرکت، تعداد موتورها، حداکثر ظرفیت باربرداری، ابعاد کابین و نوع تابلو برق (کانتور یا اینورتر) را نام برد.

آشنایی با انواع آسانسور کارگاهی آلیماک

این آسانسورهای پرکاربرد به 2 دسته آسانسورهای متحرک (سیار) و آسانسورهای کارگاهی ثابت تقسیم‌بندی می‌شوند که در ادامه به‌صورت مختصر به بررسی هریک از آنها خواهیم پرداخت:

آسانسور کارگاهی سیار یا متحرک

این آسانسورها 2 نوع دارند که نوع اول آن به‌صورت سیار عمودی است و می‌تواند اجسام سبک و افراد را به‌صورت عمودی در ارتفاع جابجا کنند. نوع دوم آن افقی بوده که افراد را به‌صورت افقی جابجا می‌کند.

آسانسور کارگاهی ثابت

از آسانسور کارگاهی ثابت برای جابجا کردن اجسام سنگین استفاده می‌شود که شامل آسانسورهای کارگاهی کابلی هیدرولیکی، ثابت زنجیری، آسانسور کارگاهی ثابت آکاردئونی و آسانسور کارگاهی جک مستقیم می‌شود.

در آسانسور کارگاهی alimak موارد زیر استفاده می‌شود که بسیار اهمیت دارد:

  • سری لمینت سوئیچ‌های ایمنی

به‌طور معمول این سوئیچ‌ها را در انتها و ابتدای مسیر نصب می‌کنند که علاوه‌بر این قسمت‌ها باید آن را روی درب ورودی کابین آسانسورهای کارگاهی آلیماک نیز نصب کرد.

  • پاراشوت

بخش مهم دیگری که در آسانسورهای آلیماک وجود دارد، سیستم جلوگیری از سقوط است که پس از نصب باید حتما توسط مسئول کارگاه تست و آزمایش شود.

  • نرده امگا
مطلب پیشنهادی:  خرید آسانسور کارگاهی gjj با قیمت مناسب

در هنگام ساخت آسانسورهای کارگاهی آلیماک برای هر طبقه آن در جایگاه خروج و ورودی که از قبل درنظر گرفته‌اند، نرده امگا نصب شده که با پایین یا بالا بودن آن مسیر باز یا بسته می‌شود. از مزیت این نرده می‌توان به جلوگیری از ورود افراد به مسیر عبور این آسانسور اشاره کرد.

  • دارای قطعه محدودکننده انتهای مسیر (کلگی)

به‌صورت مکانیکی این قطعه به خارج نشدن دستگاه از بالای مسیر و پایان دادن ادامه حرکت کمک کرده که به علت عمل نکردن یا متوقف شدن لمینت سوئیچ انتهای مسیر ایجاد می‌شود.

آسانسورهای کارگاهی آلیماک ایمنی بسیار بالایی داشته و علاوه بر قطعاتی که در این قسمت ذکر شد، قطعات دیگری دارند که این موضوع سبب ایجاد تمایز و برتری آن نسبت به سایر آسانسورهای کارگاهی می‌شود.

قیمت آسانسور کارگاهی alimak

آسانسور کارگاهی آلیماک، مناسب برای جابجایی افراد و اجسام

مزایای آسانسور کارگاهی آلیماک در مقابل سایر آسانسورها

مسلما خرید آسانسور کارگاهی آلیماک در مقابل آسانسورهای کارگاهی دیگر در سراسر دنیا، مزایای بسیاری دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای آن کیفیت بسیار بالای متریال و قطعات به‌کاررفته در ساخت آن است. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل در هریک از قطعات آن، می‌توانید به‌راحتی قطعه موردنظر را پیدا کرده و تعویض کنید. از سوی دیگر این آسانسور امنیت بسیار بالایی دارد و با خرید آن جای هیچگونه نگرانی برای کارفرما نیست.

برای خرید این نوع آسانسور می‌توانید به‌صورت حضوری به نمایندگی‌ها مراجعه کرده و یا به‌صورت غیرحضوری به سایت‌های مختلف مراجعه کنید و اطلاعات لازم را به دست آورید. نکته بسیارمهمی که باید بدان توجه کرد مراجعه به مراکز معتبر است تا علاوه بر خرید آسانسور کارگاهی آلیماک با کیفیت از خدماتی مانند خدمات نصب به‌همراه گارانتی نصب و خدمات پس از فروش بهره‌مند شوید.

مشخصات فنی آسانسور کارگاهی alimak

مشاهده آسانسور کارگاهی عمودی آلیماک در تصویر

بررسی قیمت آسانسور کارگاهی alimak و عوامل موثر بر آن

یکی از موارد بسیارمهمی که برای خریدار بسیار با اهمیت بوده، قیمت آسانسور کارگاهی آلیماک است؛ زیرا در هنگام تهیه علاوه بر توجه به نیازها باید بودجه را نیز در نظر گرفت. به‌طورکلی قیمت آسانسور کارگاهی  آلیماک با توجه به یکسری فاکتورها مانند قطعات مورداستفاده، وزن، نوع، کاربرد و… دستگاه تعیین می‌شود.

مطلب پیشنهادی:  آسانسور کارگاهی spj

بررسی مشخصات فنی آسانسور کارگاهی alimak

یکی دیگر از نکات بسیارمهمی که در هنگام خرید آسانسور کارگاهی آلیماک باید بدان توجه داشته باشید، مشخصات فنی آسانسور است. درواقع داشتن اطلاعاتی درباره قطعات و مشخصات فنی می‌تواند کمک بزرگی به شما در هنگام خرید کند. از مشخصات فنی بهترین مدل این آسانسور می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • یکی از کاربردی‌ترین و بهترین مدل‌های آسانسور کارگاهی آلیماک، مدل SC 65/32 بوده که با توجه به سرعت بسیار بالایی که دارد، به شما در سریع‌تر انجام‌شدن کارها بسیار کمک می‌کند.
  • می‌توان به‌راحتی این دستگاه را نصب کرد.
  • دارای 3 درب است.
  • طراحی بسیار عالی دارد و انرژی کمتری مصرف می‌کند.

بررسی مشخصات فنی  آسانسور کارگاهی آلیماک مدل SC 65/32

از مشخصات فنی این آسانسور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای اتاقک داخلی با ارتفاع 2.5 متری
  • دارای بالاترین میزان ظرفیت به اندازه 2 تن
  • تولید دستگاه در 2 نوع 2 یا 3 موتوره
  • دارای اتاقک با طول و عرض 2.3 و 5.1 متر
  • نیاز به برق 3 فاز
  • بالا بردن اجسام تا 150 الی 300 متر

قیمت خرید آسانسور کارگاهی آلیماک

آسانسور کارگاهی آلیماک و بهره بردن از مزایای بسیار آن

سخن پایانی

در این مطلب سعی کردیم به بررسی خرید آسانسور کارگاهی آلیماک و نکات مهم آن بپردازیم. همانگونه که ذکر شد آسانسور کارگاهی alimak یکی از معروف‌ترین و بهترین برندهای موجود در دنیا است. به علت کیفیت عالی قطعات و متریال به کار رفته ‌شده در تولید آن، امنیت بسیار بالا، قیمت مقرون‌به‌صرفه و… طرفداران بسیاری دارد. از عوامل موثر بر قیمت آسانسور کارگاهی آلیماک می‌توان به وزن، نوع آسانسور، نوع قطعات و… آن اشاره کرد.

5/5 - (1 امتیاز)
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *