تعمیر تاور کرین

تعمیر تاور کرین
آیا می‌دانید که تاور کرین چیست؟ در پروژه‌های بزرگ صنعتی و ساختمانی تعمیر تاور کرین جز جدایی‌ناپذیر آن محسوب می‌شود. تاور کرین یک وسیله‌ غول پیکر است که باید در بازه‌ی زمانی مشخص که گروه نصب کننده آن را مشخص می‌کنند، توسط یک تعمیر کار تاور کرین مورد بازبینی قرار بگیرد. این کار باعث می‌شود تا در صورت نیاز به یک مرکز خدمات تعمیر و سرویس انواع مدل های تاور کرین مراجعه کرده و برای تعمیر تاور کرین اقدام نمایید. شما برای استفاده درست و اصولی از تاورکرین حتما به یک گروه تعمیر و نگهداری تاور کرین نیاز خواهید داشت که دارای تجربه و مهارت باشند و تعمیرات و نگهداری تاور کرین را بر عهده بگیرند. برای آشنایی بیشتر با خدمات و سرویس انواع تاور کرین در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر و سرویس نگهداری تاورکرین

در ادامه‌ی توضیحات مرتبط با تعمیر و سرویس نگهداری تاورکرین باید گفت که وجود استاندارد و حداقل میزان کیفیت برای دستگاه تاورکرین بسیار مهم است، بنابراین اگر تاورکرین خود را از یک شرکت معتبر خدمات و سرویس انواع تاور کرین خریداری کردید، معمولا قادر خواهید بود که با همان شرکت یک قرارداد نگهداری و تعمیر تاور کرین را هم ببندید که در صورت بروز هر گونه مشکل به همان شرکت مراجعه نمایید. اگر دوست دارید که از دستگاه تاور کرین خود به مدت طولانی بدون بروز مشکل استفاده کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا با تعمیر الکترو موتور تاور کرین و قیمت نگهداری و تعمیر تاور کرین آشنا شوید.
مطلب پیشنهادی:  کابین تاور کرین چیست؟
تعمیر کار تاور کرین

خدمات تعمیر و سرویس انواع مدل های تاور کرین

اگر دستگاه تاور کرین به صورت مدام و روزانه، ماهیانه یا سالانه بازرسی شود، قادر خواهید بود که از حوادث ناگوار جانی یا مادی جلوگیری کنید. برای بازرسی این دستگاه باید از یک تعمیر کار تاور کرین برای تعمیر تاور کرین حرفه ای بخواهید که عملکرد دستگاه و میزان سلامت آن را بررسی نماید. در این بازرسی معمولا بازرسان حرفه‌ای همراه خود یک لیست کامل از کارهای خود به همراه دارند و طبق آن اقدام به بازرسی قطعات مختلف تاورکرین می‌نمایند. پس از شناسایی قطعات معیوب، قیمت تعمیر تاور کرین را تعیین کرده و اقدام به تعمیر تاور کرین بزرگ و تعمیر تاور کرین برقی می‌کنند.

دلایل وقوع حادثه بر اثر مشکلات تاورکرین

شایع‌ترین دلایل وقوع حوادث ناگوار و حوادث سقوط تاور کرین در پروژه‌های ساختمانی بر اثر وجود مشکل در انواع تاور کرین عبارتند از:
  • عدم توجه کافی به نکات ایمنی و دستورالعمل‌های استاندارد هنگام نصب و راه اندازی تاورکرین
  • عدم داشتن مهارت، تخصص و تجربه کافی تعمیرکار و نصب کننده انواع تاور کرین
  • عدم تعمیر تاور کرین حرفه ای و اصولی

دستورالعمل نگهداری و تعمیر تاور کرین تهران

اولین دستورالعملی که برای نگهداری و تعمیر تاور کرین تهران باید توسط متخصصین حرفه‌ای انجام شود، این است که ترک‌خوردگی و خرابی پیچ‌های تاورکرین را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهند. پیچ‌های یک دستگاه سالم و ایمن دارای یکپارچگی هستند. اگر در پیچ‌های حلقه آویز مشکلی دیده شود، باید برای تعویض آن‌ها اقدام کرد. کلیه دستورالعمل‎های نگهداری و تعمیر تاور کرین بالارونده باید به طور دقیق اجرا شوند تا مشکلی برای پروژه‌های ساختمانی و افرادی که در این پروژه‌ها کار می‌کنند ایجاد نشود.
مطلب پیشنهادی:  اجاره تاور کرین
در واقع عدم توجه به یکپارچکی پیچ‌های تاورکرین و عملکرد صحیح دستگاه موجب اقدام زود به زود برای تعویض پیچ‌های تاور کرین و تعمیر تاور کرین پتن خواهد شد که هزینه تعمیر تاورکرین افزایش می‌دهد. در هنگام خرید و فروش تاور کرین قیمت تاورکرین را فدای کیفیت آن نکنید و از یک مرکز معتبر خدمات تاور کرین محصول خود را تهیه نمایید. همچنین برای تعمیر تاور کرین در تهران به مراکزی که با هزینه تعمیر تاورکرین منصفانه و در عین حال حرفه‌ای مراجعه کنید. البته قابل ذکر است که پرداخت هزینه تعمیر تاور کرین در قبال سلامت جان کارکنان پروژه‌های ساختمانی مبلغ ناچیزی است. تعمیر تاور کرین قدیمی

تعمیر و نگهداری سایر اجزای تاورکرین و تعمیر تاور کرین قدیمی

اگر می‌خواهید اقدام به تعمیر تاور کرین قدیمی و تعمیر دیگر اجزای این دستگاه کنید، باید بدانید که تعمیر تاور کرین سیار نیار به یک چک لیست حرفه‌ای و سازمان یافته دارد. اگر دوست دارید که پروژه ساختمانی شما به علت بروز مشکل در دستگاه تاور کرین و اجزای آن مختل نشود، باید در هنگام خرید و یا اجاره آن به فکر خدمات استاندارد و هزینه اورهال و تعمیر و نگهداری تاور کرین نیز باشید.

چک لیست تعمیر تاورکرین

مهم‌ترین بخش‌های چک لیست نگهداری و تعمیر تاورکرین عبارتند از:
  • وجود دسترسی استاندارد و صحیح برای ورود و خروج اپراتور
  • جلوگیری از ورود غیرمجاز به تاورکرین با وجود سیستم قفل خودکار
  • وجود نور ایمنی در پنجره کابین اپراتور
  • الزام وجود دستگاه آتش نشانی در داخل کابین اپراتور
  • وجود دفترچه برای ثبت عملکرد دستگاه در کابین اپراتور
  • بررسی امنیت تاورکرین در برابر صاعقه
  • بررسی سطح مایعات هیدرولیکی و تعمیر تاور کرین هیدرولیک برای عملکرد بهتر و درست دستگاه
  • بررسی سلامت نمودار بار و سایر نمادهای دستگاه برای چک کردن عملکرد صحیح بخش‌های دستگاه
  • بررسی میزان سطح روغن استین
  • بررسی وضعیت پیچ‌های نصب و راه اندازی تاورکرین
  • بررسی نشتی یا سوراخی در سیستم هیدرولیک
  • روغن‌کاری طناب‌های سیم اصلی و کمکی
  • بررسی میزان ایمنی قلاب جرثقیل برای جلوگیری از بروز حادثه در هنگام جابجایی بار
  • وجود دکمه توقف اضطراری در کابین اپراتور
  • عملکرد صحیح مکانیسم ترمز دستگاه
  • وجود سوئیچ‌های کنترلی برای جلوگیری از لرزش صحیح و بالارفتن بیش از حد دستگاه
  • بررسی تمامی قطعات و تاسیسات برقی تاور کرین
  • و…
مطلب پیشنهادی:  خدمات تاورکرین

تعمیر تاور کرین حرفه ای

با مطالعه این مقاله تا اینجا به این مسئله پی برده‌اید که فاکتورهای مهم تعمیر تاور کرین چه مواردی هستند و عدم توجه به بازرسی و تعمیر درست و اصولی آن چه حوادث ناگواری را در پیش خواهد داشت. بنابراین به یک تعمیر کار تاور کرین با تجربه و با سابقه خوب برای بازرسی و تعمیر دستگاه خود مراجعه نمایید که بعدا با پشیمانی رو به رو نشوید. تعمیر و سرویس نگهداری تاورکرین

قیمت مناسب برای تعمیر و نگهداری

برای رفع نگرانی و دغدغه‌های مالی خود باید از یک تیم نگهداری و تعمیر تاور کرین معتبر کمک بخواهید که هزینه نصب و تعمیر تاور کرین منصفانه‌ای را از شما درخواست نماید. برای کاهش هزینه‌های پروژه ساختمانی خود سعی کنید که از بهترین‌ها و معتبرترین‌ها کمک بخواهید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم که شما را با دستگاه تاور کرین و موارد مهم در خصوص تعمیر تاورکرین آشنا نماییم. سلامت و تعمیر این دستگاه در پروژه‌های ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. از این که ما را تا انتهای مقاله همراهی نمودید، سپاسگزاریم.
5/5 - (1 امتیاز)
1 پاسخ
  1. mohsen.baharlooee
    mohsen.baharlooee گفته:

    سلام و خسته نباشید
    هر چند مدت لازمه که طناب‌های سیم اصلی و کمکی روغن کاری بشه؟و اینکه چطور باید بفهمیم نیاز به روغن کاری داره یا ن؟؟

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *